Moduļa mērķis. Sekmēt
izglītojamā spēju veicināt klienta emocionālo un fizisko labsajūtu procedūru
laikā.
Moduļa uzdevumi attīstīt izglītojamo
prasmes:
1. Izvērtēt klienta psihoemocionālās pašsajūtas atbilstību izvēlētajai
procedūrai.
2. Ieteikt klientam pasākumus psihoemocionālās veselības uzturēšanā un
uzlabošanā.
3. Salīdzināt klienta fizisko un emocionālo pašsajūtu pirms un pēc
procedūras.
4. Radīt psiholoģiski un fiziski patīkamu un drošu vidi procedūras
laikā.
5. Izvēlēties augus, dabas veltes un dabas materiālus klienta
psihoemocionālā stāvokļa noteikšanai un atveseļošanai.
6. Nodrošināt individuāli piemērotu mikroklimatu klientam procedūras
laikā.
7. Plānot un ieteikt atpūtas režīmu klientam.
8. Izvērtēt psihoemocionālo pašsajūtu procedūru veikšanas laikā.
- Pasniedzējs: Zeltīte Banvale
Moduļa mērķis
Nostiprināt un pilnveidot kosmētiķim nepieciešamās spējas veikt sejas un ķermeņa kosmētiskās procedūras, liekā apmatojuma noņemšanu, skropstu, uzacu ķīmisko krāsošanu, uzacu korekciju, ausu ļipiņu caurduršanu, grima uzklāšanu, klasisko manikīru un pedikīru darba vidē.
Moduļa uzdevumi
Attīstīt izglītojamā prasmes:
1. Ievērot darba drošības, infekciju kontroles un higiēnas prasības.
2. Veikt sejas un ķermeņa kosmētiskās procedūras (noteikt sejas un ķermeņa kosmētiskās procedūras mērķi, izstrādāt procedūras plānu, veikt liekā apmatojuma noņemšanas procedūru, skropstu, uzacu ķīmisko krāsošanu un uzacu korekciju, ausu ļipiņu caurduršanu, uzklāt dienas un vakara grimu, izpildīt klasisko manikīru un pedikīru un konsultēt klientu).
3. Sagatavot un prezentēt prakses pārskatu.
Moduļa mērķis
Sekmēt izglītojamo spējas
organizēt un pārdot skaistumkopšanas pakalpojumus.
Moduļa uzdevumi
Plānot un iekārtot
skaistumkopšanas salonu atbilstoši normatīvajiem aktiem.
Popularizēt un pārdot
skaistumkopšanas pakalpojumu.
- Pasniedzējs: Zeltīte Banvale
Sekmēt izglītojamo spējas izprast cilvēka organismu kā vienotu sistēmu, pamatot kosmētisko līdzekļu un kosmētisko procedūru ietekmi uz cilvēka organismu, definēt kosmētisko procedūru kontrindikācijas.
Moduļa uzdevumi
Pamatot kosmētisko procedūru ietekmi uz cilvēka organismu.
Novērtēt klienta veselības stāvokli kosmētisko procedūru veikšanai.
Moduļa apguves noslēgumā izglītojamais kārto pārbaudījumu, kurā atbilstoši moduļa izvirzītajiem uzdevumiem pamato kosmētisko līdzekļu un kosmētisko procedūru ietekmi uz cilvēka organismu, novērtē klienta veselības stāvokli un definē kosmētisko procedūru kontrindikācijas.
- Pasniedzējs: Zeltīte Banvale
- Pasniedzējs: Inese Svilpe
- Pasniedzējs: Zeltīte Banvale
Moduļa mērķis
Sekmēt izglītojamo spējas lietot medicīniskās ierīces sejas ādas un ķermeņa kopšanas procedūrās.
Moduļa uzdevumi
Attīstīt izglītojamo prasmes:
1. Izvēlēties atbilstošu
medicīnisko ierīci.
2. Sagatavot medicīnisko ierīci
kosmētiskajai procedūrai.
3. Lietot medicīnisko ierīci kosmētiskajās procedūrās.
Moduļa apguves noslēgumā
izglītojamie kārto pārbaudes darbu atbilstoši moduļa uzdevumiem: - izvēlas
atbilstošu medicīnisko ierīci;
- sagatavo medicīnisko ierīci
konkrētas kosmētiskās procedūras veikšanai;
- lieto medicīnisko ierīci kosmētiskajā procedūrā.
- Pasniedzējs: Zeltīte Banvale
Moduļa mērķis
Sniegt ieteikumus par veselīgu
uzturu un fiziskajām aktivitātēm, ķermeņa kopšanu ikdienā un salonā, veikt
ķermeņa ādas eksfoliāciju un lietot ķermeņa maskas.
Moduļa uzdevumi
Sniegt ieteikumus par
veselīgu uzturu un fiziskajām aktivitātēm.
Moduļa apguves noslēgumā izglītojamie kārto pārbaudījumu, kurā atbilstoši moduļa izvirzītajiem uzdevumiem: - sniedz veselīga uztura un fizisko aktivitāšu ieteikumus.
- Pasniedzējs: Zeltīte Banvale
Moduļa uzdevumi
Izvēlēties atbilstošus
profesionālās kosmētikas līdzekļus procedūras veikšanai.
Ieteikt kosmētiskos līdzekļus
sejas ādas kopšanai mājas apstākļos.
- Pasniedzējs: Zeltīte Banvale